torsdag den 7. juli 2011

Sommer i mit sind.


Der er sommer i Danmark.
Der er livet der tager en ny drejning, lige som jeg gik der og passede mig selv og satte farten ned.
Der er ikke så meget tid til computeren.
Der er til gengæld tæer i havvand, solbrun hud, vind i håret, amoriner i luften og tanker der nok skal finde vej ud af den digitale landevej når den rette tid kommer. Hver tanke til sin tid.

Men nu må jeg løbe igen. Jeg har et glas koldt hvidvin der står og bliver lunkent. Det går jo ikke.

2 kommentarer:

  1. Så skal du da ha' en lille sommersang:

    "Synne du er dejlig, du danser også flot. Dine rappe fødder, de lugter(?) af kompot. Smid nu bar' din' sutsko, og kom og dans med mig. Smid nu bar' din' sutsko, og kom og dans med mig - tju hej" :-D

    ... jeg savner forøvrigt Benjamin, Sebastian og Klara. Mon de har det godt??

    <3:-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails