tirsdag den 22. marts 2011

Det pibler..


Uhhhh, jeg har stået med næsen i sky i dag kan I tro.
Jeg har suget til mig. Forårssolen har været den glade giver.


Kamille har haft 40 i feber i weekenden og ligget slatten hen. Men nu er hun oppe og glad igen, så vi har leget i haven og jagtet forår. Det ville gerne fanges og vi hvinede sammen.

Hvis I fornemmer en smule humørsvingninger på den anden side af skærmen, så har I ret.
Men jeg tager dem alle og mærker grundigt på dem.
Jeg har for nyligt lært, at jeg ikke kan gøre for hvad jeg føler, men jeg kan bestemme hvad jeg gør med dét jeg føler. Og i øjeblikket forholder jeg mig nysgerrig til både bakketop og dal.
Det er en proces, det er forår, det kaldes vist livet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails