søndag den 28. november 2010

Det er nu vældig pænt.



Det der sne når det ligger fint og hvidt alle vegne.

Jeg selv er tænksom og introvert.
Jeg har nemlig været ude og bumle løs med gode venner i det Københavnske natteliv.
Sådan en tur efterlader mig altid en smule drænet. Ikke på den dårlige måde, men mit sensitive sind har mange indtryk at fordøje.

Der var samtaler der gik lige som jeg havde forventet, og der var samtaler der blæste benene væk under mig.
Der var latter - meget latter. Jeg tror stadig jeg har en lille smule ondt i maven af at grine så meget.
Der var mad, der var samvær, der var knus, der var dans, der var flirt og der var en taxa hjem da vi ikke kunne mere.
Måske er der også kommet en til på min liste over dem jeg kan kalde venner?

I dag er jeg træt. Træt i mit hoved og i min krop.

Men jeg har krammet mine børn og min mand og jeg har været på en knirkende tur rundt i sneen omkring mit hus.
En lille stjålen stund for mig selv.

Og jeg savner. Bare en lille smule (nej, meget faktisk).
Lad os snart ses igen, ik´......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails