torsdag den 18. november 2010

De juler hos Småfolk




Jeg har været forbi den smukke Småfolk butik i Holbæk i dag. Butikken er blevet krydret med den lækreste julepynt. Jeg kunne købe det hele. Men jeg beherskede mig.
Måske var det også fordi jeg skulle nå at tage billeder af det hele, besøge Tana OG nå, at hente børn inden institutionerne lukkede, så jeg simpelthen ikke have tid til at bestemme mig for hvad jeg skulle købe. Ihvertfald købte jeg kun et sæt bambier. Men de skal også have en æresplads denne jul. De er SÅ kære (total irriterende at sige det uden at vise billede ik´).

Og det bedste, jeg har noget med til jer læsere!
Egentlig burde jeg nok have ventet med at poste noget til jeg havde tid til at redigere alle billederne og lave det  hele samlet. Men jeg er så begejstret, at jeg måtte dele en lille smule med jer lige med det samme.

Nå, ungerne og aftensmaden kalder lige nu. Jeg vender stærkt tilbage, med billeder af bambier, overraskelser og det hele :).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails