søndag den 15. august 2010

Candy colors

Copyright smyk.dk

Jeg elsker candy colors! Farver der får mig til at tænke på tyggegummi og milkshakes.
Jeg er bare ikke så god til, at få købt materialer ind i de lækre bløde farver. Det bliver altid til endnu en variation over primærfarverne i fuld flor.
Men nu har jeg fundet det her armbånd, oven i købet til en fantastisk pris; 189,-
Med det på armen kan jeg både nyde et smykke og har en transportabel farvepalet med mig, når jeg skal shoppe stoffer, garn og alt det andet jeg nu går og nusser med :).

Vil du også gerne have et eksemplar? Så skynd dig ind på smyk.dk. De ryger hurtigt så du skal nok ikke tænke for længe.
Husk dit bonussmykke. Jeg har valgt dette:

Copyright Smyk.dk

Glæder mig SÅ meget til posten kommer.

Hav en dejlig søndag derude.

Alle billeder i dette indlæg tilhører Smyk.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails