søndag den 25. juli 2010

Snip, snap, snude..

...så er den ferie ude.


Ihvertfald for 3/5 af vores familie.
I morgen skal Martin på arbejde og Kamille i gæstedagpleje. Jeg starter selv blødt med en studiedag inden jeg skal starte på børneafdeling tirsdag.
Det er godt nok en praktik jeg ser frem til med store forventninger.


Drengene har fået forlænget deres ferie lidt. Farmor og farfar skrev om de ikke måtte låne drengene nogle dage og det måtte de selvfølgelig godt.
Så her til aften har vi været til sprængt and og kommet hjem nogle færre end vi tog afsted.

Kamille faldt i søvn i bilen på vej hjem. Her er helt stille i vores hus nu.
Det føles nærmest lidt tomt.
I 3 uger har vi været sammen døgnet rundt, og nu skal jeg undvære mine drenge i hele 3 dage.


Mens vi endnu var på besøg hos bedsteforældrene stjal jeg mig en lille halv time i hængekøjen. Så lå jeg der og gyngede og nød aftensolens flimmer gennem træerne.
Imens jeg lå der kom Matias kørende på sin cykel med en (lidt mast) Magnum is til sin mor.

Se dét er kærlighed og mor-forkælelse på den lækre måde.


Billederne i indlægget her?
De to små turkise vaser er loppefund. Den gule er fra en lokal brugskunst/stofforetning.

Jeg har længe ønsket mig gule vaser, men dem jeg fandt var bare ikke helt rigtige i farven. Men denne her er solgul på den helt rigtige måde.

Jeg har også fået syet en del i de sidste dage. Har en spændende nyhed at fortælle jer.
Skal bare lige have det sidste på plads og syet lidt mere inden jeg kan vise frem.
Så .. stay tuned ;).

Gotta go. Skal se Alice i Eventyrland med Martin nu og det glæder jeg mig godt nok også til.
En stor kande the, dynen ud på sofaen .... mmmmm...

1 kommentar:

  1. Så deilige farger, gøy med loppefunn.

    Håper dere koser dere på Alice i Eventyrland, jeg og min yngste har allerede sett den .

    Hilsener fra Mimmi-Leone

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails