lørdag den 12. juni 2010

WWKIP-dag

Jeg havde en tanke om at tage en håndful øl med i posen og spørge om jeg måtte sætte mig hos de lokale øldrikkende foran Aldi.
Men jeg blev genert.

Genert og bange for at overskride den usynlige linie mellem "vores fællesskab" og "deres fælleskab".
Jeg er sikker på at de havde syntes det var sjovt at jeg satte mig der med min hæklenål og garn og lyttede til et par historier, men jeg turde ikke stoppe op da jeg gik forbi.

Jeg må tage mod til mig en anden dag. I dag valgte jeg den lidt mere sikre løsning. Gågaden.
Der faldt et par hyggelige kommentarer af fra nysgerrige forbipasserende.


Herefter et lynhurtigt snig-angreb på et gelænder, og væk var hemmelige jeg.


Jeg kunne godt bliver lidt afhængig af det her street art :-D.

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails