søndag den 2. maj 2010

Haveglæde

I sæsonen er denne whiskeytønde der man bliver væk hen til, når vi alle kommer hjem om eftermiddagen.
Mmmm, hjemmedyrkede jordbær. Jeg kan næsten smage dem allerede...


Lykken er, ud over jordbær, når storebror tålmodigt skubber og skubber gyngen så det kilder i maven.

I dag fik jeg også lagt kartofler. Så kan det bare gro kan det. Vi står klar med gryden og den gode smør når de er store nok.


Jeg nænner sjældent at tage blomsterne fra min have med ind. Synes de skal have lov at stå og pynte der hvor de er vokset op.
Men idag tog jeg alligevel lidt med ind. Nu står de og spreder deres duft i mit soveværelse.

Det var lige et par små klip fra en dejlig søndag. I morgen venter hverdagen igen.
Det gør slet ikke noget at det er mandag lige om lidt, for jeg glæder mig til at komme på arbejde. Arbejdsglæde er bestemt heller ikke nogen dårlig ting.

4 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig dejlig weekend der er blevet holdt hjemme hos jer :o)

    Knus

    SvarSlet
  2. Nøj hvor ser det hyggeligt ud altsammen, du kan det der med at få bolig og have til at se hyggeligt ud. Masser af majkram.

    SvarSlet
  3. Jeanett - det var det faktisk også :). Møs til dig ..

    Marina - Ihh tusind tak. Det tager jeg som et stort kompliment. Jeg synes jo du selv tager nogle vildt gode billeder. Kram til dig :).

    SvarSlet
  4. Jeg vil bare lige sige hej, og nævne at jeg har en hjemmedyrket humle stående derhjemme til dig :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails