søndag den 30. maj 2010

Gæstebud




Ideen med at rulle noget papir ud på midten af bordet så jeg hos Rakel. Det så simpelthen så godt ud at jeg måtte gøre det selv også.
Ellers så er det birkegrene fra haven. I den lille tyrkise vase er der syrener fra haven. Hvis du vil have et godt tip til hvordan man får dem til at holde længe i afklippet tilstand, så har Marina lavet et godt indlæg om det.


En af de ting der får mig til at føle mig privilligeret er at, kunne gå ud og hente friske råvarer i min egen have. Herover er det en håndfuld frisk timian jeg brugte til maden.
Jeg ville sådan ønske at jeg kunne sende duften afsted via skærmen. Uhhhmmmm...
Selvfølgelig skal der også dessert til. De lækreste iskugler rullet i kakao med knas (købt færdige i Brugsen) og friske jordbær. Det ser bare så blæret ud, og så er det bare så nemt. I like :-D.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails