søndag den 9. maj 2010

At tænke ud af boksen..

Har du nogensinde mødt Kalle og Palle?

Jeg havde ikke.
Men bogen her sprang mig i øjnene på en helt almindelig kedelig tur i Super Brugsen, og pludselig var turen ikke så kedelig mere.

Jeg mener. Bogen er genial!
Kapitlerne hedder ting som Morgenstarter, Rengøringsdragter, Hademadspåviser, Menneskehavsredningsvest, Bøhmandsfordriver m.m..



Tryk på billedet for at se det stort.

En af de opfindelser i bogen min bedre voksenhalvdel er vældigt begejstret for er morgenstarteren.
Jeg krydser fingre for at jeg ikke bryder nogle copyright-love og bringer siden herover.

Han (min bedre voksenhalvdel) havde endda den frækhed at påstå at den (morgenstarteren) såmændt ikke skulle bruges til børnene men til mig...
Bare fordi man er en smule B-menneske skal man mobbes ....



Hvis du er blevet nysgerrig efter flere sære opfindelser, så fandt jeg min udgave i en bogbunke i Super Brugsen. Prisen var omkring 40,-.
Hvis ikke din lokale Brugs ligger inde med bogen, så er ISBN nummeret 9 788792 389121.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails