torsdag den 1. april 2010

Så enkelt, SÅ fint

Manden synes lidt hans spejlbillede forsvinder i et inferno af lyserød.
Jeg synes det er dejligt.

På bordet venter orkideen på at springe ud af sit hi.
Sæben har jeg før hældt på fine flasker. Det holder bare ikke i længden.
Jeg er åbenbart ikke sådan en der tager sig tid til at omhælde sæbe.

Til gengæld er jeg sådan en der 2-minutter-i-puttetid skal tisse, kigger på sit spejl (det er nu så kedeligt bare at sidde der) og tænker "der mangler noget".


Henter pudseklud og spejlrens. Sætter wallstickers på, købt i lørdags i Søstrene Grenes.

19 kroner og 60 øre, men ligner noget der er købt meget dyrere.

Så enkelt. SÅ fint.

5 kommentarer:

  1. Uha, det ser ud som om jeg må lege copy-cat her! jeg skal til århus om en uge, og dér er en Søstrene G ;o)

    SvarSlet
  2. Mange tak I to :).

    Gry du leger bare copycat ;). Har lige været forbi din blog. Dejlig blog du har.

    Mvh,
    Synne

    SvarSlet
  3. Sikken fin idé. Alligevel kan jeg måske godt lidt forstå din mand for sjovt nok er der jo en kønsforskeld på hvor meget pynt og lyserødt man har lyst til at blive konfronteret med om morgen.

    Hav en rigtig dejlig påsketid sammen med din skønne familie.

    SvarSlet
  4. Marina, du har en ganske rigtig pointe ;).
    Heldigvis har jeg en mand der bærer over med mig et langt stykke af vejen.
    Det må være kærlighed.

    Jeg ønsker også dig og dine lækre børn en dejlig påske.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails