torsdag den 22. april 2010

MANNER!

Prøv liiige at tjecke det her ud ....

Øj manner øj manner ØJ MANNER!

(ville godt have sat et billede ind af kjolen direkte her i linket, men blogspot ser ud til at drille her til aften og jeg er for træt til at gøre noget yderligere ved det).

I morgen må jeg se om jeg kan finde noget limegrønt inde i min reol og sy en lille vest.

Men først sovning ...
Når jeg falder i søvn med hovedet støttende på min knytnæve mens jeg prøver at hjælpe lillebror med at knække bogstavernes kode, så ved jeg at det er på tide at gøre noget ved sagen.

Kan I sove godt derude, når I hver især når så langt :).

P.s. Jeg har haft sendt en gave afsted til min læser nummer 100. Glæder mig til at vise den frem når jeg er sikker på at hun har modtaget den :).


1 kommentar:

  1. Hej Synne.

    Jeg har fået en seddel i min postkasse, men har ikke hentet gaven endnu. En tur i døgnposten står højt på min prioriteringsliste i morgen. Jeg glæder mig til at se hvad pakken indeholder.

    Kh. Malene

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails