mandag den 5. april 2010

En heldig kartoffel

Jeg er så heldig at kende en dejlig kvinde. Ja jeg kender mange dejlige kvinder, men nu er det en ganske bestemt dame jeg vil snakke om i dag.

Det er helt præcist hende her jeg taler om. Hun har syet et super lækkert sæt til min smukkermås af en datter.


Faktisk tror jeg næsten helt sikkert at hun også gerne vil sy et til dig hvis du er blevet misundelig og har en lille pige til at putte indeni.


June bytter gerne lækkert børnetøj for pengesedler. Det er vist bare at smide hende en mail. Den kan du sikkert finde på hendes blog.


Her nyder vi det lækre sæt. Det leder tankerne hen på røde malkekøer, grønne enge og gamle tider hvor solen altid skinnede om sommeren.


EDIT: Har lige fået mail fra den dejlige kvinde. Jeg har sat stropperne på kjolen forkert. De stropper der sidder i armhulerne skulle have været over skuldrene. Pokkers! Det er ikke sådan at være mode-analfabet ;).

3 kommentarer:

  1. Hej Smukke!

    Tak for den fine omtale :-)

    Nu får hun jo også alt, til at se skønt ud ;-)

    Knus

    SvarSlet
  2. Så fin hun er :o)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails