onsdag den 30. december 2009

Sygdom og firkanter

Syg syg syg ….. jeg GIDER ikke være syg mere nu. Har haft feber siden søndag!

Det lader til, at blive en meget stille nytårsaften. Ikke at det er verdens undergang, men det ér nu hyggeligt at købe ind til god mad, tvinge sine børn og mand i pænt tøj (!) og se ungerne hygge sig når de får cart blanche til at indhylle stuen i serpentiner.

Det eneste vi pt. har i huset er en børnechampagne, en voksenchampagne, et par serpentiner, 4 bordbomber og en halv pose kartofler! Óg selvom jeg efterhånden har det ok når panodilerne virker, så ved jeg ikke hvor meget jeg orker at gøre ud af det hele.
Men måske det ender ligesom julen, at i sidste øjeblik går det hele op og bliver hyggeligt som lige som det skal være? Vi får se ….

Det eneste gode ved at ligge sløvt hen på sofaen er, at der er mere tid til at smånørkle.
Derfor er mit lille tæppe til
Kamille dukkeseng liiige ved at være færdig. Der mangler kun den sidste kant, som jeg arbejder på.

granny-square

Da jeg sad og ledte efter farve-inspiration til mit eget lille tæppe, faldt jeg over dette billede her:

graany-nuts Se dét er en ivrig hækler der bor der! Ved ikke helt om jeg er imponeret eller skræmt ;-D.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails