onsdag den 4. november 2009

Optimeret gåvogn

Da min datter fyldte 1 år i oktober lavede jeg hende en gåvogn, og den opdagede jeg lige at jeg aldrig har fået vist frem!

Så frem med den :-D.

Inden, den har stået udenfor i andens have så den er beskidt og flosset i malingen:

gaavogn_foer

Men efter en gang slibning, maling, tapet og lak … DADAAAAAAAA

 Kamille_foedselsdag4

Det var hammerærgeligt at den lak jeg brugte (alm. gulvlak) var en smule mørk, så nu ser den en smule beskidt ud. Men hey .. så passer den da ind i resten af huset ;).

2 kommentarer:

  1. Nøj hvor blev den flot. Jeg elsker når ting på den måde får nyt liv. Alle mine har iøvrigt kørt med Gyldendals étbinds leksikon i deres gåvogn. Det gjorde vogenen lige tilpas tung og et bindsleksikoner dur alligevel ikke til ret meget andet...

    SvarSlet
  2. Inden jeg fik malet den havde hun en mursten i, men onde-mor tvang hende til at lære at gå med den uden noget i efter den var blevet malet, for vi har ingen murstensbøger ;). Det har hun nu også klaret uden knubs.

    Mvh,
    Synne

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails