tirsdag den 10. november 2009

Gaver på vandring


Jeg var super hurtig ovre hos Lullaby og La La i går, det vil jo så sige at jeg selv skal sende tre gaver videre.

Jeg er gået i tænkeboks og i går aftes, liiige da jeg var ved at falde i søvn, tror jeg at jeg fandt på noget godt ;). Måtte op og tænde lys og skrive det ned så jeg ikke glemte det igen.

Nu er du så at du skal være speedy-skriver og lægge en kommentar hvis DU vil have en af mine tre gaver.
Vi må hellere lige få ridset reglerne op også.

- De tre første der ligger en kommentar får hver en gave tilsendt af mig.
- Du skal selv have en blog hvor du kan sende gaverne videre fra.
- Du forpligter dig så til selv at sende tre gaver videre.

Jeg er SÅ spændt på at se om der er nogen der vil lege med her hos mig. Hvis der ender med at være over 10 kommentarer så trækker jeg lod om en af mine børnetegninger. Dvs. hvis dit navn bliver trukket ud så send mig et billede af dit barn/venindes barn/gudbarn på mail sammen med din adresse, så sender jeg en tegning på et A4 ark tilbage :).

2 kommentarer:

  1. Tænk at kunne tegne som dig, det må være så fantastisk !!

    SvarSlet
  2. Jytte, tusind tusind tak. Hvor var det sødt sagt <3.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails