tirsdag den 22. september 2009

Stille piger?

Sig mig - er det ikke meningen at piger skal være sådan nogle stille nogle der sidder og nulrer med en dukke?

Sikkerhedsforanstaltninger har været så som så igennem årene med drengene herhjemme. Det var bare ikke nødvendigt. De gik ikke efter rengøringsmidlerne og prøvede ikke at skrue låget af lampeolien.
Men Kamille! Altså ik´.... Skal vi virkelig til at få børnesikring på lågerne til skabet under vasken, hvor skraldespanden og de skrappe sager i flotte flasker står? Det ser sådan ud!

Kamille har også fundet ud af at der nogle gange ligger vand i lågen på opvaskemaskinen, så så snart den er åben så kravler hun så hurtig hun kan hen for at se om der er vand man kan klaske i. Og hvis det ikke er tilfældet så hjælper hun gerne med at tage tingene ud af maskinen lige så hurtigt som vi kan sætte dem i!!

I går da hun lige var med mig ude på toilettet og jeg var travlt optaget af andet end at kigge på hende, havde hun pludselig puttet drengenes sutsko (sådan nogle hotelagtige nogle der hører til deres morgenkåber) ned i toilettet!!
Jeg vil godt indrømme at det så sjovt ud, og jeg synes da også alle hendes balladeagtige nysgerrigheder er sjove (når hun ikke kigger, ellers er det et meget alvorligt moransigt der siger "ad!" og "nej!"), men i guder vi bliver holdt igang herhjemme ;).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails