mandag den 28. september 2009

Elsker

Vi sad ved spisebordet og indtog dagens aftensmåltid. Matias kiggede på min arm (jeg havde kortærmet t-shirt på) og sagde:
"Mor, din knogle er heroppe.." (peger på min overarm) "..og din muskel er hernede. Det er helt løst"

!!!!!

Lige der overvejede om det der med at få børn havde været en fejl!
Men da jeg så for to minutter siden var inde og give drengene dyne på og kysse dem godnat, så jeg at Matias havde sat den tegning jeg tegnede til ham, den anden dag vi sammen sad og hyggede ved spisebordet, ved hans hovedpude.
Så var det ok at have løse overarme, og så var der kun plads til kærlighed i mit mor-hjerte.

Sikke en dejlig følelse at gå i seng med. Kan I sove godt derude. Det ved jeg at jeg vil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails