torsdag den 17. september 2009

ATJU!!!

Hvad helvede er det EGENTLIG jeg ikke kan tåle?
Jeg nyser og nyser og snotter og mit stuebord er et inferno af brugte snotklude (nam nam) når jeg har siddet stille i mere end 10 minutter. Jeg er TRÆT af snot!
Det er jo ikke ligefrem fordi snart-slut-på-september-sæsonen bliver overrendt af pollen vel?!?

I dag var jeg så uforsigtig at lade være med at tage min allergipille. Jeg skulle jo bare bruge min studiedag på taget af mit hus, med Torben Sekovs stemme i øret der læste "Pigen der legede med ilden" op mens jeg malede træværk.
Men her til aften sidder jeg og snotter som jeg ved ikke hvad og jeg er ved at blive VANVITTIG over at det klør i min næse, i min hals, i mine ører (helt derinde hvor man ikke kan nå!).... Og min vejrtrækning lyder som om en har glemt en pivedyr i min strube!
Så nu sidder jeg og venter på at min allergipille virker bare lidt, så jeg kan komme i seng uden at vække min datter med alt min trompetspillen i lommetørklæder.
EYSH!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails