lørdag den 25. juli 2009

Og sjovt var det ..



Mens vi spiste os mætte (eller retter proppede) i alt den lækre mad folk havde med, drev regnen over og gav plads til dagens sidste solstråler som vi legede i.




Der blev drukket fadøl...



... og slået på søm.



Og pludselig var klokken mange og vi måtte hjem og putte datteren og glæde os til at vores drenge kom hjem fra ferie hos deres farmor og farfar næste morgen.

Knap nok var drengene kommet hjem før der blev plaget om legeaftaler (hvad blev der at hyggelig familiesamvær og iiihh hvor har vi savnet jer mor og far?). Så vi importerede nogle venner til drengene.

2 x 4 år og 2 x 6 år på slap line, sammen med en baby der nu kravler ret hurtigt og er fuld af balladeagtig nysgerrighed, lige oven på et par dages stilhed er noget af en omvæltning.
Men hyggelig var det. Og efter en masse leg, vandmelon, saftevand og hjemmelavede små pizzaer med selvvalgt fyld blev halvdelen af holdet hentet hjem af deres forældre.

Og alt hvad jeg vil gøre nu er at skabe en sti igennem legetøjet og gå i seng og sove.

I morgen er endnu en dag og den står i rengøringens tegn - gud forbyde det. Jeg har snart ikke flere rene sokker og min ovn er så beskidt at jeg har måtte pille røgalarmen ned fordi den går igang når jeg åbner lågen på den varme ovn!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails