mandag den 20. juli 2009

Giveaway hos Karlssons Kludeskab

WEEEHHH, jeg elsker disse giveaways og deltager ivrigt når jeg ser en. Det er altid så fine ting der er på spil. Endnu har jeg ikke været heldig nok til at blive udtrukket, men hvis jeg nu får optjent hele tre lodder så er der måske en chance?

Det er bl.a. denne makeuppung der er på spil hos Lis. Jamen se den lige hvor fin den er. Den ville passe SÅ godt i min taske :-D.



Det ene lod har jeg fået nu hvor jeg har linket til selve indlægget.

Det andet lod har jeg optjent når jeg har linket til Lis´ shop. Jeg har selv en buksedragt til min datter, syet af Lis og jeg kommer til at græde bitre tårer når hun om lidt ikke kan passe den længere. SÅ fine ting.

Det trejde og sidste lod får jeg ved at lægge en kommentar på hendes blog om lidt, og give besked om at jeg har linket og linket her ;).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails