onsdag den 27. maj 2009

Mala lagersalg

I dag har jeg været til lagersalg hos Mala. Ikke den vildeste oplevelse i nyere tid. 1½ times kørsel ud, rode i bunker med folk der skubbede til mig og min baby i slyngen for at komme foran, stå i alenlang kø for at betale og så køre i myldretid hjem så turen tog ½ time længere end ud.

Men priserne var fantastiske, og hvis min datter havde været mellem 3 og 6 år så havde jeg helt sikkert købt meget, men nu er min datter kun et myr på 7 måneder og der var meget begrænset til babyer.
Her var hvad jeg fik med hjem for 360,-:


På fredag er der Julie Sandlau lagersalg. Jeg elsker hendes smykker! Men jeg tror vist at jeg har opbrugt min lagersalgs-kvote i denne omgang. Finansministeren herhjemme ser bister ud ;).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails