søndag den 19. april 2009

Søndag

Jeg har jo et igangværende projekt med noget træ og en bøtte maling, så min kære mand tog vores nyligt indkøbte digitale spejlreflekskamera OG alle børnene med til nogle hyggetimer hos farmor og farfar, mens jeg fortsatte min usikre adfærd på vores stige.

Min familie havde blandt andet slæbt ny-knæopererede farmor ud på en gåtur ved Holbæk fjord (hun er altså ikke pukkelrygget, men er ved at høre noget Barn version 2.0 siger).

Jeg tror vi er flere der til tider godt kan ønske os tilbage til tiden hvor vi bare kunne sidde og lade os transportere rundt, og stadig have folk synes vi er bedårende når vi gnider vores grød ud på spisebordet og klasker lidt i det bagefter!

Apropo knæ, så sidder jeg selv i skrivende stund og ømmer mig lidt over mine, der er ganske ude af form til en hel dag på en stige. Men mit hus bliver mærkbart pænere lidt efter lidt.


Lige om lidt vil jeg lade resten af denne dag passe sig selv, og håbe på at nattens drømme bliver mindre stressede end gårsdagens (hvem i alverden gider gå og støvsuge i mærkelige rum midt om natten. Vildt irriterende!).

Dette billede kan være inspiration til nattens drømme. Lad dem flyve afsted, let og ubesværet.


Har du haft nogle irriterende drømme for nylig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails