torsdag den 2. april 2009

Balmain/Zara stiletter

Okey, jeg er ikke den hurtigste hest i stalden (eller skribent i bloggerland!), men jeg bliver nødt til det. Jeg bliver nødt til at flashe billeder af de sko som jeg er helt forelsket i.

Jeg hár prøvet at dulme trangen med et par fede gladiator fra Deichmann:


... men nej. En gulerod smager bare heller ikke lige så godt som is, når der er is man har lyst til.

Det er de trendsettende sko fra Balmain jeg taler om. Dem som Zara fik lavet en version af, så tæt på originalen så de måtte trække den tilbage. Det fik straks prisen til at eksplodere. Jeg her set dem gå til både 3- og 4.000,- på Ebay!!!
Måske har jeg scoret mig et par via Trendsales til den originale salgspris på 1.000,-. Indtil jeg ved det, kan jeg drømme med disse billeder:





Det første billede, med de blegede ripped jeans og den uniformlignende jakke er mit totalt ynglingsbalmain outfit so far

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails