lørdag den 28. marts 2009

Jamen - det er jo mig!

Uhhhh,, trangen til at flå kuverten op var stor, da jeg belæsset med spørgejørgen 1 og 2 (mine to sønner), og en barnevogn fyldt med varer inkl. skrigende barn nede i, stoppede og tømte postkassen på vej hjem fra byen.
Der lå den! En kuvert med Allers logo på, der helt sikkert indeholdt det blad jeg har ventet med spænding på i 1½ måned. Lige siden den fantastiske dag hvor jeg var inde og blive forkælet med en makeover.

Da jeg famlende hev bladet ud af kuverten, gjorde jeg store øjne og hørte mig selv udbryde; "Jamen, det er jo mig!!", da jeg så mig selv smile på forsiden af mit ynglingsblad. Der stod jeg i to versioner. Den ene temmelig hverdagsagtig på den trætte måde og den anden lidt for lækker :-D. På forsiden! Mig?!
Jeg siger, som Linda gjorde i går aftes da hun vandt X-faktor, WOW!

1 kommentar:

  1. Jeg har tilføjet dig til min bloglovin'! Så kan du bare poste, så læser jeg med!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails